maanantai 8. huhtikuuta 2013

Uusi elämäntilanne

Tai no ei tää nyt niin uusi ole, oon mä ennenkin ollu töissä, mut en koskaan leikkauksen jälkeen! Ilmeni nimittäin ihan uusi ongelma. En pysty tauoilla syömään desiä-paria enempää ja vaikka se riittää täyttämään vatsan, tulee väkisinkin tunne et päivän kalorit jää aika vähäisiks. Tän päivän syömiset: Aamulla kolme liotettua luumua + vettä, Aamupalaksi olojogurtti, johon sekoitin n. 4tl pikapuurohiutaleita, lounaaksi meni 1 banaani ja sokerikorppu (nipin napin) ja välipalaksi taas olo+pikapuurohiutaleita. Kotona söin kauhallisen lihakeittoa, viipaleen ruisleipää ja hiukan maitoa. Meinas mennä överiks, mut onneks en sentään oksentanut. Äsken söin kalinka on top jogurtin ja jotain kai vois illalla vielä syödä. Lisäksi oon juonut vettä ja options kaakaota maidolla.Aika pienet määrät siis, vai mitä. Huomiseksi otan lihakeittoa evääksi ja yritän syödä siis jonkun ruuan oikein lounaaksi. Mielenkiintoista nähdä mitä tää tekee painolle, nyt oli taas hiukan paino pudonnut. Ja hei, mun BMI on alle 30, eli olen "enää" lievästi ylipainoinen!



Paino 91,8kg


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti