keskiviikko 29. elokuuta 2012

Cameron Diaz ja ulkonäköpaineet

Iltalehti hehkutti tänään että eipä oo Cameron Diazkaan täydellinen. No, kuka olis? Mä olisin ikionnellinen semmosesta kropasta ja siitä naamasta (vaikka aknea kuulema sairastaakin). Mut voi ähäkutti! Cameronillakin on SELLULIITTIA. Ja sit oli lähikuva reisistä, joissa oli aavistus muhkuraa. Eipä ihme että ulkonäköpaineet on (varsinkin Hollywoodissa) mielettömän kokoiset, suorastaan äärettömät, kun joka ikiseen ihohuokoseenkin zoomataan kameranlinssi.





Niin sitä on sit normaalipainoinen perheenäiti pukeutunut verkkareihin kun menee lastensa kanssa uimarannalle, ettei vaan omat muhkurat näy mihinkään. Hei kuka menee uimarannalle kyyläämään toisten reisiä?! Mä menen ainakin katsomaan kun omat lapseni nauttivat ja käyn itsekin välillä laiturilta hyppäämässä. Ei vois vähempää kiinnostaa kenellä on selluliittia ja kenellä ei. Mua tosin alkoi loppukesästä ujostuttaa mun lähes puhki kulunut uikkarini. En oo vielä viittiny uutta ostaa kun keväällä todennäköisesti joudun uuden hankkimaan. Kävin ujostuksesta huolimatta kuitenkin rannalla. Jos joku näkee aiheekseen kauhistella niin ihan vapaasti. Ei se mun nautiskelua haittaa, heidän ehkä :) Niinhän se on että rantakunnossa on hylkeetkin ja mun mielestä rannalle mahtuu niin kauan kunnes Greenpeace tulee tuuppimaan takaisin veteen.






Ihan tällä lailla en kuitenkaan suosittele pukeutumaan rannalle. Ainakaan yleiselle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti