maanantai 11. maaliskuuta 2013

Liian suuret uikkarit

Olin tossa viikonloppuna taas vesijuoksemassa ja tajusin että mun uikkarit (jotka juuri syksyllä ostin) on ihan liian isot. Pepun puolelta lököttää ja rintakupit on aivan liian isot. Ja just uikkari oli ihan sopivan napakka. Pitänee ostaa uusi, mut uikkarit vaan maksaa niin hitsin paljon. Tämmöset perusuikkarit ois kivat, tosin haluisin jo jotain muuta väriä kuin mustaa :)


Vaikka noi on aika perusmallia niin tissit kuitenkin saa kohdalleen ja onkohan tossa mahan kohdalla joku litistysjuttu.... En mä sellaista kaipaa, mut ehkä se on tarpeen kun maha alkaa olla aika roikkuva....

On mulla paidatkin kummallisesti suurentuneet. Tosin tajusin tässä juuri et onhan mulla joulusta taas kiloja hävinny aika lailla. Itse asiassa mun bmi alkaa lähennellä kolmeakymppiä. Se tarkoittaa sitä et kohta oon enää lievästi ylipainoinen! Tajutonta. NORMAALIpainoon on kuitenkin vielä matkaa. Onneks ei oo kiire!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti