keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Salipäivä ja mietteitä ja ajatuksia ja kaikenlaista

Tänään oli salipäivä ja ihan kivastihan siellä taas meni. Salille lähteminen mulla takkuaa, mut sit kun pääsen sinne niin kaikki on kivasti ja sieltä lähtiessä olo on aina ihana. Eli kunhan sais itsensä salille potkittua niin kaikki ois ok. Tosin en kyllä väkisin mene salillekaan, koska sit tulee takuulla pidempi tauko kuin kolme viikkoa jos ihan pakolla sinne menen. Mun mielestä ihan suht hyvin oon saanu pidettyä ton kerran viikossa salille -ajatuksen, mut joustan tarpeen vaatiessa. Tiistaina esim. en menny salille ku lähdettiin ukon kanssa kaupoille. Ja mä ostin itelleni t-paidan, kokoa xxl, mut ostin sen marketista hintaan 6,95! Tuskinpa se kovin monta pesua kestää, mut hei, marketista ostettu paita meni päälle!
Kokeilin mä muutamaa toppatakkiakin, jotka oli vaan 20 euroo, mut vaikka ne meni päälle, ni en uskaltanu ostaa kun olivat sen verran nafteja. Veikkaan et kun toppatakkiaika taas tulee niin ne olis ihan ok mun päällä, mut en viittiny tuhlata ees kahtakymppiä jos laihtuminen vaikka yks kaks pysähtyykin.
Nyt mulla on päällä xxl paita ja xl farkut ja peilistä katselee ihan normaalin näköinen nainen. Kyllähän ylimääräistä vielä on, mut niin on monella muullakin suomalaisella ni jotenkin tunnen olevani normaali, vaikka en ookaan normaalipainoinen. Lievään ylipainoon on enää 3 kiloa. Se on aika vähän, mut saa ny kattoa kuinka nopeeta se menee. Ei oo kiire.
Uikkarit mulle on liian isot, vaikka just ne ostin. Pitäis ostaa uudet, mutta kun ne maksaa niin tuhottomasti. Niinpä siis koitan kituuttaa noilla vanhoilla. Vesijuoksu on kyllä ihanaa ja vaikka alussa tuntuu ettei kello liiku mihinkään niin tunti hurahtaa kyllä uskomattoman nopeesti. Musiikkia tai radiota olis kiva kuunnella siinä juostessa. Kai jossain myydään vesitiiviitä mpkolmosia, tai jotain? Pitääkin tutustua tarjontaan.
Kerroin äidille että olen laihtunut 40 kiloa, se vastas: "Voi herrajumala, lopeta nyt sit jo!". Sanoin että en oo vielä normaalipainossa, ja et ylipainoa on edelleen ni sit se vähän rauhottu ja totes et se 40 kg vaan kuulostaa niin paljolta. No niinpä. Eipä ihme et nykyisin on kivampi aamulla nousta sängystä ja tehdä kävelylenkkejä ja ihan vaan ylipäätään olla. Vaatteita olis kiva mennä ostamaan oikein kunnolla kerralla, mut ei köyhä pysty. Kaipa ne vaatteet tulee täs vaihtumaan pikku hiljaa muutenkin. Pitäis varmaan tehdä vaatekaapille jotain...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti