lauantai 4. toukokuuta 2013

Hups heijaa ja vappu!

Kyllä mä maanantaina kävin vaa´alla, mut jouduin oikein kaivelemaan muistiani et mitä se näytti. Kyllähän mä sen sit lopulta muistin: 90kiloa! Sitten tuli vappu ja nyt onkin taas jo viikonloppu. Aika menny jotenkin juosten tällä viikolla, vaikka en mä mitään erityistä oo ees tehny. Töissä on ollu aika vilkasta ja oon ollu aika kuitti kun oon päässy kotiin. Kahdeksan aikaan huokaisen helpotuksesta et kohta pääsee jo nukkumaan :D Kunnon yöunet on muuten ihan elinehto mulle. Kaikki menee vituralleen jos en nuku tarpeeksi. Ja ilmeisesti töissä on vielä uutta ja ihmeellistä kun viikolla nukuin öisin 8-9 tuntia ja viikonloppuna vetäsin vielä neljän tunnin päiväunet :D Öisin nukun hyvin kuin pikku possu ja aamulla olen virkeä ja herään yleensä jo ennen herätystä.


Tällä viikolla en oo jaksanut mennä salille. Viime viikolla kävin töiden jälkeen ja kas kummaa, kun siellä oli hetken painanut niin ei mikään paikka enää kolottanut eikä myöskään väsyttänyt. Silti en oo tällä viikolla saanut aikaiseksi lähteä. Justiinsa tulin kyllä kävelyltä. Tein yhden tietyn lenkin, jonka päätteeksi oon ollu ihan hikinen ja puhki. Nyt kun sain lenkin loppuun ni käännyin ympäri ja tein saman lenkin toiseen suuntaan! Ja kun pääsin perille, mietin et vois vaikka kolmannenkin kerran vielä mennä, mut en sit menny. Josko vaikka iltapäivällä kävis vielä uudella kävelyllä. Ja illalla vois sit peliä katsellessa venytellä, niinku eilen tein. Se teki gutaa.

Paino 29.4. 90,6kg, tosin puolvuotis tarkastuksessa vaatteet päällä 91,6kg

Puolvuotistarkastus oli ihan turha. Ainoo hyöty oli se et kuulin et labrat on kaikki ok. Ja koska se käynti oli turha niin en jaksa siitä tän enempää kirjottaakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti