keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Uusia vaatteita

Olin viikonloppuna shoppailemassa! Ostin paitoja, housuja ja HAMEITA! Mulla on nyt. mm mintunvihreä hame :D Mä en oo koskaan oikeastaan käyttänyt hameita, mut nyt mulla on hame päällä lähes päivittäin. Aamulenkinkin menin hame päällä ja totesin et onpa mukavaa kun hikiset reidet ei hinkkaa toisiinsa ja lyö kipinää. Reidet on sen verran pienet ettei ne osu toisiinsa ja kylläpä hame on mukavan vilpoinen! Tietysti mun hameeni yltää polvien yläpuolelle. Kokeilin hameita, jotka tulee polven alle ja pakkohan se on myöntää et kynähame olis mulle kyl kaikkein passelein. Polven yläpuolelle jäävä on kuitenkin mukavampi ja mun mielestä sopii paremmin arkikäyttöön.

Paino on vaihteeks pudonnut hiukan. Syömisissä en huomaa juurikaan muutosta. Vesijumppa on jäänyt nyt kun luonnonvedetkin on jo sulat ja aurinko paistaa ja rannalla on ihana paistatella päivää. Salilla yritän edelleen käydä kerran viikossa. Ja jos se kerta jää välistä niin selkä kyllä muistuttaa aika nopeesti.

Paino 90,0kg 27.5.13

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti