keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Kesä!

Ja kylläpä on ilmoja pidellyt :) Mut mikä loistavinta, mulla on useampi hame, joita voin käyttää ja nehän on mukavan vilpoisia! Aiemmin en oo hameita käyttänyt kun reidet iskee kipinää, mut nytpä ne ei enää hankaa toisiinsa. Eli vaikka on ollu helteet niin olen pärjännyt ihan hyvin, väsyttänyt on tietysti, mut oon kuitenkin pärjännyt ihan hyvin töissä ja töiden jälkeen.
Aijoo! Ostin mä uuden uimapuvunkin! Ajattelin et kerrankin ostan jotain muuta kuin mustaa tai tummansinistä. MUTTA uus puku on musta, jossa on kyljissä värikkäitä kukkia. Se näytti parhaalta mun päällä ja tuntui myös hyvältä. Hiukan tuntuu oudolta kun siinä on topattu liiviosa, mut kyllä se ihan hyvältä tuntui kun eilen sen korkkarsin. Eikä maksanu ku 16.90. Siinä muuten yks kiva puoli lisää, vaatteita saa aika paljon halvemmalla XL-koossa kuin XXXXXXXL-koossa. Tänään tarttui mukaan yks valkonen toppi Seppälästä kympillä :D

Paino 90.1kg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti