tiistai 28. helmikuuta 2012

Käynti lääkärillä ja puoltava lausunto!

Tänään kävin sitten ekan kerran lääkärillä ja juteltiin oikeastaan samat asiat kuin ravitsemusterapeutilla. Homma etenee nyt niin että toukokuun lopussa mulla on ravitsemusterapeutin vastaanotto ja siihen mennessä pitäis laihtua 5% lähtöpainosta, mikä mun tapauksessa tarkoittaa -8kg, eli paino pitäis olla toukokuun lopulla 125kg. Kun 5 %:n painonvähennys on saavutettu, ravitsemusterapeutti raportoi lääkärille, joka tekee lähetteen kirurgille. Sitten on edessä gastroskopia (jota pyysin tehtäväksi nukutuksessa) ja vielä jopa puolen vuoden odotus että leikkaukseen pääsee. Kesä-elokuussa eivät kuulema leikkauksia viime vuonna tehneet, mut tästä vuodesta ei oo vielä varmuutta. Se mikä mulle muodostuu haasteeks, on se että paino ei sais missään vaiheessa kääntyä nousuun, vaan sen pitäis mielummin laskea niin paljon kuin mahdollista. Ketään ei leikkauksesta käännytetä, vaikka painoa olis pudonnut reippaastikin. Mitä enemmän rasvaa lähtee vatsaontelosta ja maksasta niin sen parempi. Syksyllä sit mahdollisesti leikkaus vasta edessä, jos silloinkaan.



Mulla oli verinäytteissä kaikki ok. D-vitamiini oli riittävä, kalkki hiukan matala, crp hitusen koholla (mikä ylipainoisilla on kuulema tavallista) ja hb 161! Pitäis varmaan mennä luovuttamaan verta...





Ja hei tässä kuvassa Angelina Jolie yrittää vaan kiinnittää huomion reiteensä, ettei kukaan huomaisi luisevia käsivarsia ja olkia. Siitä siis Iltalehdessäkin huomattu outo poseeraus. Sääli että Angie on mennyt noin laihaks, se on aina ollu mun idoli.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti