torstai 23. helmikuuta 2012

Miksi haluan laihtua?

Haluan laihtua, koska olen jatkuvasti väsynyt. Mun nivelet paukkuu kuin reumaattisella mummolla ja mulla on polvi toistuvasti kipee. Välilevytyrän kanssa pystyy tällä hetkellä elämään, mutta hyvää se painonpudotus tekis sillekin. Olen ennen nuorimman lapseni syntymää joutunut käyttämään sokerilääkkeitä, ja vaikka sokerit on nyt pysyneet kohdillaan useamman vuoden, olen silti kävelevä aikapommi. Verenpaine mulla on ollu koholla kolmannelta luokalta asti, ja olen alkanut nostattaa painoani neljävuotiaasta lähtien. Olisi tietysti valehdeltava jos sanoisin että haluan pelkästään terveyteni takia laihtua :) Kyllä mä haluaisin ostaa vaatteeni ihan vaikka marketista, ja olis kiva kun olis vähän enemmän valinnanvaraa, ettei tarttis tyytyä partiovarusteen katalogiin ja sen telttakankaat osioon.








Miksi leikkaukseen?
Koska ylimääräisiä kiloja on niin paljon, että en selviä siitä ihan noin vain, vaan tarvitsen apuja, ja paljon. Olen laihduttanut kerran 25 kiloa (ja lukemattomia kertoja 10-15 kiloa) ja nyt kun ajattelee niin se meni yllättävän helposti. Mutta kun ajattelen edessä olevaa urakkaa, alkaa mietityttää kuinka pitkä taival onkaan taivallettavana. Silti lähden matkaan luottavaisena. Mulla on tunne, että pystyn tähän!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti