maanantai 14. tammikuuta 2013

Maanantai taas ja punnitus ja sali.

Paino oli taas mukavasti pudonnut. Jotenkin tuntui et se satanen junnas ja junnas, mut nyt se sit on alitettu kunnolla :) Olihan siinä satasen taittumisen kohdalla joulu ja uusivuosi ja nyt oon taas kiinni arjessa.

Viime viikolla en käynyt salilla kun olin antibioottikuurilla. Sunnuntaina oli kuuri jo loppunut, mut ajattelin et voin hyvin senkin päivän vielä lepäillä ja menin salille vasta  tänään. Soutulaite on uus ja kiva juttu! Normaalin salitreenin lisäks tein parit ylimääräiset vatsalihasliikkeet ja nyt on myös jalkaprässi ohjelmassa mukana. Lämmittelin siis soutulaitteella ja loppulämmittely kuntopyörällä.

Kun tulin kotiin kaupan kautta niin oli taas niin ihana huomata miten kauppakassi tuntui kevyeltä, eikä sattunut selkä, eikä vatsa. Ihanaa olla NORMAALI :)


Mulla on tällä viikolla ravitsemusterapeutin vastaanotto. Oon viikonlopun yli täyttänyt ruokapäiväkirjaa. Mielenkiintoista nähdä millaista noottia sieltä tulee... Ei huvittais yhtään mennä sinne, mut toisaalta mua kiinnostaa kovasti et saanko esim. tarpeeks proteiinia. Kyllähän mä tiedän et se kermatilkka oli ihan ylimääräistä ja lakritsitkin ois voinu jättää syömättä, mut mä ajattelen et tää on elämää ja näin normaalit ihmisetkin syö: Joskus jotain "kiellettyäkin". Elämään kuuluu myös se et on välillä kipee, eikä pääse salille. Sit kun on kunnossa taas niin voi mennä. Mulle on rentous niin tärkeää, ja olen huomannut et jos jonakin päivänä ei huvita, niin seuraavana voi huvittaa entistä enemmän. Kuten tän päivän salikäyntikin: IHANA.

Mulla on nyt koon 50 farkut käytössä. Viikonloppuna pidin 52 kokoisia toppahousuja, mut nehän meinas pudota jalasta. Ne on kyllä isoa mallia, ja on ollu aina väljät. Nyt suorastaan hukuin niihin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti