maanantai 21. tammikuuta 2013

Pohdintoja ja mietteitä ja kaikenlaista...

Tänään kävin taas vaa´alla ja paino oli pudonnut kuten ennenkin. MUTTA! Ensimmäistä kertaa huokaisin helpotuksesta että pudotus ei ollut sen suurempi. Nyt oon alkanut miettiä että kuka mä sit oikeastaan olen jos ja kun paino tästä vielä putoaa. Olen tosi tyytyväinen tällä hetkellä omaan olotilaani ja siihen mitä näen peilistä, mutta mitä sitten kun paino putoaa vielä lisää? Mikä musta tulee? Olenko mä sit enää mä? Kuka mä sit olen jos mä en ole mä? Mietin myös että yritänkö alitajuisesti sabotoida projektia niin ettei paino enää putoais. Missä vaiheessa mä alan syödä pelkkää suklaata? Olenko mä joskus sellaisessa vaiheessa ja mitä sit pitäis tehdä? Jos syön ns. normaalisti niin painohan putoaa. Kuinka paljon mun pää alkaa harata vastaan ja alan syödä pelkkiä herkkuja.




Lauantaina on mun herkkupäivä ja söin silloin sipsejä ja jätskiä. Mulla oli maha kipee vielä sunnuntaina illalla :( Eli ei mitään järkeä puputtaa rasvaista / sokerista, näin sanoo pää. Joku muu paikka sanoo kuitenkin että se jätski on niiiiiin hyvää, sitä ilman ei voi elää.
Jotenkin musta tuntuu että mulle isku joku kapina kun kävin ravitsemusterapeutilla. Kun se sanoi että vehnäleipää ei kannattais syödä ollenkaan ja et piilosokeria pitäis yrittää välttää niin mähän päätin siltä seisomalta ostaa Ben & Jerry´s jätskin, vaikka se pakki on mulle aivan liian suuri. Mut ihan vaan siks kun se sanoi niin ni päätin  että mähän pupellan jätskiä jos haluan. Paskaako se ravitsemusterapeutti on kiinnostunu mitä suuhuni laitan, itse itselleni siinä vaan hallaa teen :D
Luin just KG lehdestä jutun muutosvastaisuudesta ja tunnistin itseni oikein hyvin. Mulla on aina ollu joku auktoriteettivastarinta menossa ja kun joku sanoo että tee näin niin EN VARMASTI TEE. Toisaalta musta oli ihana kuulla suoraa palautetta mitä mun kannattais ruokavaliossani muuttaa ja sit kuitenkin nousee karvat pystyyn kun joku ehdottaa muutoksia. Eihän sekään ois ollu totuudenmukaista et se olis vaan kehunu kuinka hienosti kaikki on ja jatka samaan malliin. Mut sitten mulla ei olis tullu kapinaa ja uhmaa. On tää niin hankalaa :D

Ai joo! Syömisistä vois taas pitkästä aikaa mainita vaikka tän päivän ruuat. Aamulla Olo banaanijogurtti ja vettä. Päivällä hapankorppu ja viipale juustoa. Välipalaksi Olo mustikkajogurtti ja kolmen aikaa ruokana oli broileria ja pastaa, jota meni yksi pieni kauhallinen. Vettä olen lipitellyt pitkin päivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti