maanantai 11. helmikuuta 2013

En sit käynyt salilla!

Hei mä en menny salille koko viime viikkona! Kumma kyllä en silti potenut huonoa omatuntoa :D Kävin yhtenä iltana tunnin kävelyllä ja päivällähän  mä teen joka päivä ainakin pienen lenkin. Viikonloppuna olin vesijuoksemassa, ja se on kyllä ihanaa! Ei siis paineita, kyllä sinne salille kerkee. Huomenna en kylläkään vielä pääse, mut nyt on sellanen olo et sinne jo suorastaan kaipaa. Veikkaan et jos oisin vaan viime viikolla pakottanu itteni salille niin tällä viikolla tekis mieli entistä vähemmän.
Käveleminen tuntuu ihanalta kun paino on laskenut. On niin kevyt olo, eikä tee kuolemaa heti ensimmäisen ylämäen kohdalla. Paino tuntuu jatkavan edelleen laskuaan, mutta mä en oikein tiedä onko se kivaa vai ei. Pää sanoo että hieno juttu, mut sydän on vähän ihmeissään. Toisaalta peilistä katsoo edelleen yks läski, mut kuitenkin olo on kivan kevyt ja etureppu selvästi pienempi kuin ennen.
Tällä viikolla meen kirurgin vastaanotolle. Maltan tuskin odottaa mitä verikokeet mun voinnista kertoo.
Söin muuten viikonloppuna juustohampurilaisen. En oo tainnu liki puoleen vuoteen mitään heseruokaa syödäkään! Ensimmäinen haukku oli aivan mielettömän ihana, mut toinen oli sit vaan "jaa, tämmöstä tää oli" -makustelua. Kokonaista hampparia en pystynyt syömään, kuten en pystynyt syömään kokonaista laskiaispullaakaan. Pullaa söin hiukan liikaa, mut onneks paha olo meni aika nopeesti ohi.






Viikonloppuna taistelin taas myös vatsantoiminnan kanssa. Jätin activian väliin muutamana päivänä  ja sehän kostautui heti. Nyt sit vaan kiltisti activiaa joka aamu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti