tiistai 12. helmikuuta 2013

Kolme kuukautta leikkuusta -kontrolli

Käväsin tossa kirurgin juttusilla. Eniten kiinnosti verikokeiden tulokset, ja nehän oli ihan normaalit. Proteiinia saan riittävästi, kolesterolit on kohdallaan, jopa triglyseridit, jotka aina olleet koholla, olivat nyt normaalit. Samaten pitkäaikaissokeri ja paastosokeri, hemeglobiini oli 150, mut se mulla on aina ollu hyvä. Maksa-arvot ok, kilpirauhasarvot ok, B12-vitamiini ok, D-vitamiini ok, Kalium ja natrium ok. Paino oli siellä 96,2kg ja verenpaine hiukan koholla, kuten aina. Vyötärönympärys oli 114cm. Painoa on (mun vaa´alla mitattuna) lähtenyt 17 kiloa leikkauksen jälkeen ja yhteensä 38 kiloa. Eihän tässä voi olla kuin tyytyväinen.
Kirurgi totes painon pudonneen ja sanoi että sehän on pudonnut hyvin. Sanoin että mulla oli tavoite päästä alle sadan ja se tavoite on nyt täytetty. Kirurgi tuumas et jos pääsisin BMI 30:een niin sit olisin enää lievästi ylipainoinen ja todettiin sit et siihen ei oo matkaa enää paljon mitään. Siihen siis mua kannusti, enkä mä nyt kyllä ajatellukaan tän enempää ruveta lipsumaan, eli elän niinku tähänkin asti ja paino näyttäis putoavan. Eiköhän se 90 kiloakin jossain kohtaa tuu vastaan :) Olo on loistava. In your face ravitsemusterppa. :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti