keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Pohdintoja

Mulla alko menkat. Ei huvita lähteä salille. Kyllä mä kerran tällä viikolla menen kun olen sen päättänyt, mut nyt ei vaan jotenkin nappaa. Kävelyllä kävin tänäänkin ja tekis mieli vielä mennä vaikka toistekin. Jotenkin nyt on sellanen olo että liikuntaa saa siivoilusta, kävelystä ja sen sellaisesta pikkuaskareesta. Uimaan tekis mieli, jos vaikka viikonloppuna meniskin vesijuoksemaan! Tiedän et salillakin tulee ihana olo sit kun sinne asti pääsee, mut kun ei nyt huvita, niin ei huvita. Parin päivän päästä tilanne on taas ihan toinen :)

Mulla on unentarvekin lisääntynyt tässä muutaman viikon aikana. En tiedä miks. Nukun 8-10 tuntia yössä ja silti sohva vetää puoleensa lähes joka päivä tunnin tirsoille. Perheessä on kyllä ollut flunssaa, ja mietin et ehkä mun flunssa onkin tänä vuonna tällainen. Kuuntelen siis kroppaani ja annan sille mitä se haluaa.


Yks päivä tässä mietin et mitä mun ruokavalioon kuuluu nykyään  ja mitä syön kun tuntuu että syön koko ajan jotain. Loppujen lopuks en mä paljon mitään syö, mut jotenkin se tuntuu paljolta kun ensin oli enellä ja sit leikkauksen jälkeen ei pystynyt syömään juuri mitään.
Mun aamu alkaa activia jogurtilla ja pikapuurolla, sekä teelusikallisella sokeria. Sit meen yleensä kävelylle ja sieltä tullessa juon aika lailla vettä. Tai jos menen salille niin syön esim. puolikkaan banaanin ja hiukan maitoa ja juon salilla aika lailla vettä. Lounaaksi on viime aikoina mennyt tomaattivuohenjuustokeittoa ja raejuustoa ja krutonkeja, jos niitä sattuu olemaan. Sit menee taas nesteitä, joko ihan vettä, mut tänään mulla on lasissa Friss sitrusta. Jossain vaiheessa otan välipalaksi ison lasin piimää ja marjakeittoa tai rahkaa tai jogurttia ja sit onkin jo päivällisaika, jolloin syön mitä milloinkin, pääasiassa perusruokaa, jota perheellekin menee. Päivällisen ja iltapalan välissä syön yleensä jotakin: Hapankorppua juustolla, jogurtin, appelsiinin, tai jotain ja iltapalaks aika usein piimää ja marjakeittoa.
Et kyllähän toi aika säälittävän vähän on kun vertaa vaikka entiseen, mut ei oo nälkä ja paino putoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti