tiistai 1. toukokuuta 2012

Vappukin meni

Olin poissa kotoa maanantaina, mut kävin vaa´alla tänään. Painan 128,9-129,7kg .... Vaaka siis näytti kaikkea tolta väliltä. Laitan viralliseksi tulokseksi 129,7kg.





Vappu meni mun kohdalla oikein hyvin. En tykkää kovinkaan paljon simasta, join sitä lasillisen jo viime viikolla ja se riitti. Tippaleivät ei myöskään oo koskaan kuuluneet mun suosikkeihin. Ainoo vappuherkku, joka mulle maistuu on munkit, mut kun niitä ei osta niin ei tule syötyäkään :D Vappu oli siis mulle aika lailla normiviikonloppu, paitsi että se kesti vähän pidempään. Niin joo, mun vappu oli myös alkoholiton.




Perjantaina kävin salilla, lauantain löhöilin, sunnuntaina haravoin niin et kädet huusi hoosiannaa olkapäistä sormenpäihin, maanantaina haravoin vielä hiukan, ja tiistaina kävin pitkällä kävelylenkillä ja siivosin liki 2 tuntia. Tänään, jos ehdin, ois tarkotus mennä salille. Jos en ehdi, niin huomenna sitten!




Koko ajan on vähän kusi sukassa -olo. Mahdanko saada tarpeeksi painoa pois toukokuun loppuun mennessä. Nyt pitäisi saada 5 kiloa pois, ja mieluummin vähän enemmänkin, koska mut punnitaan vaatteet päällä ja kotona otan painon yöpaidassa. Eli sairaalan vaaka näyttää enemmän kuin kotona. Kilo / viikko on muutenkin aika vauhdikasta meininkiä, mut olen jaksanut olla syömättä herkkuja, koska tämä on väliaikaista ja toukokuun lopussa saa hiukan höllätä. Jännittää.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti