tiistai 24. huhtikuuta 2012

Melkein sydäri

Eilen oli punnituspäivä ja vaaka näytti 130,4, mikä on puoli kiloa vähemmän kuin viime viikolla. Mä olin siitä aika järkyttynyt ja pettynyt ja harmissani.




Oltiin sunnuntaina Korkeasaaressa ja käytiin siellä syömässä. Ravintola Pukissa oli aika huonot valikoimat, olisin halunnu jotain kasvista syödä, mut ainoo kasvistarjonta oli kasvinugetit ranskalaisilla. Seisovassa pöydässä olis ollu salaattibuffet, mut katsoin valikoimaa ja totesin et en maksa 14 euroa lollorossosta ja porkkanaraasteesta. Niinpä siis söin korkeasaariburgerin, joka oli ihan kohtalaisen hyvä, paitsi et ranskalaiset maistu ihan karseelle. Koko perheeltä jäi ranskikset syömättä. Ja burgeri täytti mut myös ihan liikaa. Salaatista jää aina miellyttävän kevyt olo, vaikka vatsa oliskin täynnä. Nyt koin hiilariväsymyksen. Onneks lähdettiin taas jatkamaan matkaa niin väsymys ja tunkkainen olo meni aika nopeesti ohi.
Maanantaina sit mietin vaa´alla et voiko se yks burgeri pilata koko viikon saldon kun muuten olen ollu aikas tiukkana ja käyny salillakin neljä kertaa viikon aikana. Mietin et annos oli varmaan kerännyt nestettä kroppaan ja siks vaaka näytti sen mitä näytti. Tänään kävin aamupalan JÄLKEEN vaa´alla ja lukema oli 129,7kg. Huokaisin siis helpotuksesta ja jatkan näillä samoilla edelleen.
Kumma juttu miten tollanen "vähäinen" painonpudotus vetää mielen matalaks. Mulla hävis taistelutahto hetkeks ihan kokonaan. Maanantaina en menny salille, koska olin sunnuntain kävelystä (5tuntia!) vielä ihan puhki. Tänään sit olin sitäkin paremmalla tarmolla. Tein kaksi sarjaa ja poljin yhteensä 10 kilsaa. Hyvä minä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti