tiistai 17. huhtikuuta 2012

Salilla tänään ja pehmopalat

Tänään kävin taas salilla ja tein edelleen vain yhden sarjan 15 toistolla. Salilla oli yllättävän paljon porukkaa ja se hiukan laski mun mielialaa. Olin etukäteen ajatellut että tänään voisi tehdä toisenkin kierroksen, mut jotenkin se fiilis laski ja mietin et turha sitä on peräsuoltaan ulos pullauttaa itseään pakottaessa ja laskin siis rimaa ja jätin toisen kierroksen väliin. Mullahan iski turhautuminen heti salille tullessa kun joku oli varannut mun lempipyörän ja jouduin tyytymään toiseen pyörään, jossa en saanut kunnon istuma-asentoa ja jalat hinkkas vatsaa ja tuntui et happi loppuu.


Mietin et tämäKIN homma tulee helpommaksi lähempänä normaalipainoa. Mulla on jo nyt sellainen olo et laihdutusleikkaukseen meno on mun elämäni paras päätös.




Nyt on vaan hiukan tiukkaa kun painoa pitää pudottaa aika lailla toukokuun loppuun mennessä, mut kyseessä on VAIN 6 viikkoa mun elämästä.
Tänään siis salilla pyöräilin 5.06 minsaa ja 2km. Ja kierroksen jälkeen 15.07 minsaa ja 6 km.
Söin ihan normaalisiti aamupäivällä: Turkinjogurttia (rasvaa 3,5%) + sokeri 1 tl + pikapuuro, taateli + 2dl ykkösmaitoa aamupalaksi (klo 7.15), välipalaksi (klo 11.15) banaani + 2dl ykkösmaito ja lounaaksi (klo 12.45) salaatti + riisifrutti: jääsalaatti + cashewpähkinä + ananaspalat + aurajuustomuru + broilerkuutiot + kastike + 2dl ykkösmaito.
MUTTA ostin tänään pehmopaloja kaupasta. Pehmopalat on ihanan pehmeää vehnäleipää, oikein pullaa siis ja keitin itselleni kupin kahvia ja voitelin muutaman pehmopalan. Välipala (klo15) oli ihan liian suuri ja viimeistä pehmopalaa en edes jaksanut syödä ja olin aika täynnä vielä sittenkin kun söin päivällistä klo 18. Vielä nyt kun kello on tulossa 21 on sellainen olo että en tarvitse tänään iltapalaa, massu on mukavan täysi. Yritin etsiä pehmopaloista kuvaa, mut löytyi vaan Vaasan pehmopalat. Veikkaan et nää pehmopalat on meidän kaupan joku oma resepti. Leivät on ikään kuin pieniä sämpylöitä, jotka on toisissaan kiinni ja koko palasta pystyy leikkaamaan kuution. Äiti oli leiponut tänään pullaa, mutta mun pulla sai tänään olla siis pehmopalat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti