perjantai 28. syyskuuta 2012

ENE ja sali (11. päivä)

Oon käyny salilla ENEn aikana, mut olo on ollu siellä aika huono kun on huimannut.




Oon tehnyt rauhallisesti ja vähentäny painoja, mut yleensä seurauksena on jossain vaiheessa ollut pahoinvointi. Juttelin salin työntekijän kanssa ja hän ehdotti että joisin puolikkaan pussillisen juuri ennen kun lähden salille ja toisen puolikkaan välittömästi treenin jälkeen.
Tänään kävin puolen tunnin lenkillä, olin juonut vain vettä sitä ennen. Ennen salia join puolikkaan pussillisen Nutriletin mansikkapirtelöä ja lähdin treenaamaan. Tossuja pukiessa päässä vippas, mut muuten tuntui aika hyvältä! Laitteiden säädöissä joudun välillä olemaan pää alas-tai ylöspäin ja se on aiheuttanut huimausta, mut tänään tunne oli hallittavissa / siedettävä. Join toisen puolikkaan puolivälissä treeniä ja jaksoin loppuun, sekä vielä pyöräillä kevyemmällä vastuksella 15min ja reilu 6km. Olo oli loistava!


Näin siis aion jatkaa tankkausta ja treeniä. Salilla oon ollu 2 kertaa viikossa ja kävelylenkkejä oon tehny viikolla lähes joka päivä. Hiukan vielä mietityttää et tuleekohan lihakset kipeeks kun treenatessa viimiset toistot oli aika tuskaa. Tuntui et lihaksissa ei vaan yksinkertaisesti ollu potkua enää, että ei vaan jaksais enää yhtään. Rutistin silti menemään, eikä tehny kipeetä. Mut ehkä huomenna tekee. NYT olo on kuitenkin ihana ja nautin siitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti