perjantai 21. joulukuuta 2012

Joulua odotellessa

Ens maanantaina on joulu, enkä ole lähelläkään tietokonetta (saatikka vaakaa), joten kirjoittelenpa nyt kuulumisia. Paino oli tänä aamuna 100,8kg, eli ihan ei sataseen asti pudonnut jouluksi, mut mahdollisesti putoo joulun aikana? Jos ei niin uutena vuonna saan juhlia satasen rikkoutumista, luulisin :)

Jouluksi aion ostaa jonkin suklaarasian ja toivon että ehdin siitä muutaman maistaa, ennen kuin muu perhe tekee tuhojaan. Se onkin varmaan ainoa suklaakosketus mulle tänä jouluna, sillä olen kaikille sanonut että mulle on turha suklaata ostaa. Tässä yhtenä päivänä tosin kokeilin sellasta ohjetta, johon tulee lehtitaikinaa ja kokonainen pätkis kääritään sisälle. Söin puolikkaan ja riitti, oli ne aika ällön makeita :P

Jouluna aion myös syödä kinkkua ja rosollia ja lanttulaatikkoa, ne on ne ruuat, jotka tekee mun joulun. Saas nyt kattoa paljonko noita uppoaa, tuskin paljon mitään, mut ainakin pääsen maistelemaan!
Jouluna aion pukeutua uuteen paitaani, jonka ostin parisen viikkoa sitten kun kaikki kaapissa olevat paidat lepattaa päällä. Uusi paita on kokoa 52, kun suurimmat kaapista löytyvät on 56.

Ja sitten aion nauttia sukulaisista ja omista lapsistani ja ukkokullasta ja jutustella ja tehdä kävelyjä lumisessa maisemassa. Yks parhaista hetkistä on se kun aletaan avata paketteja. Mä jään aina tuijottelemaan mitä muiden paketeista tulee, ennen kuin alan aukoa omiani. Varsinkin nuorempi lapsista on varmaan aika tohkeissaan!


Hyvää joulua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti