perjantai 26. lokakuuta 2012

Syömisistä, leikkauksesta 10 päivää

Leikkauksesta on tosiaan 10 päivää ja olo alkaa olla ihan ihmismäinen. Jätin aamunkin särkylääkkeet ottamatta ja päivä on mennyt ihan hyvin. Kävin ukkokullan kanssa kävellen kaupassa ja oli paljon helpompi reissu kuin edellispäivänä. Ja niin kaunista :)



Sillon kun oon itse yrittänyt löytää tietoja gbp:stä, mua kiinnosti aina, mitä ihmiset syö leikkauksen jälkeen. Tietoa oli vaikea löytää, joten korjaanpa tässä nyt tilanteen :)
Mun tän päivän ruuat:
Aamulla puoli purkkia viiliä, puoli purkkia bona luumusosetta (ja vatsa toimii)
Välipalaksi söin näkkileipää, oivariinia ja viipaleen juustoa ja join 2,5dl profeel kaakaojuomaa.
Lounaaksi söin snellmanin tomaattivuohenjuustokeittoa 150g ja 3 rkl raejuustoa, ja join maitoa 1,5dl. (kesti 45min)
Välipalaksi meni taas näkkäriä juustolla ja raastettua päärynää sekoitettuna piimään = n. 2dl.
Kello on nyt 19.30 ja söin juuri puolikkaan purkin profeel rahkaraejuustoa, loput menee varmaan tässä illan aikana.
Lisäksi olen päivän mittaan juonut vettä ja juon vielä lisää, yhteensä n. litran.  Maitoa pitäis juoda puolisen litraa päivässä ja lisäksi muutama viipale juustoa. Veikkaan et maitotuotteita oon saanut liian vähän, mut onneks menee kalkkilisä päivittäin. Vettäkin sais mennä enemmän, mut kun koko ajan on maha täynnä niin ei oikein pysty syömään ja juomaan koko ajan. Määrät on siis pienen pieniä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti