torstai 1. marraskuuta 2012

Leikkauksesta 16 päivää

Olo alkaa olla aika hyvä. Maha on mustelmilla edelleen ja kipeäkin se on. Helppo siis muistaa edelleen nousta kyljen kautta ylös kun masu muistuttaa.
Tänään oli koko aamupäivän vähän paha olo ja siirsin kävelylenkkiä siksi kunnes olo olisi parempi. Ei se olo sen paremmaksi tullut, joten lähdin kävelylle. Puolivälissä matkaa huomasin oikein nauttivani kun kroppa sai vähän liikettä ja hengästyin hiukan. Loppumatka meni aika nopeesti ja olo oli lähes normaali, ei kipuja missään! Pahoinvointi ei helpottanut, mut eipä se ollut esteenäkään.


Kyllä mä jo odotan että pääsisin salille. Hiukan kyllä jännittää et tuleeko se olemaan yhtä hankalaa kuin ENEn aikana, kaloreita ei nimittäin nytkään mene sen enempää kuin ENEilessä. Pitänee siis syödä jotakin ennen kuin menen salille ja mahdollisesti ottaa vaikka nutriletpussi mukaan. En oikein osannut varautua siihen et kunto menee näin matalalle leikkauksen jälkeen. Mut tiedän kyllä et se siitä palautuu sitten aikanaan.

Keskustelupalstoilla ihmiset miettii tavoitteitaan ja puhuvat painon puolittumisesta. Jos mun painoni puolittuis ni painaisin 66,5kg, mitä en oo painanu edes teininä :D Jos ENEn alusta olevasta painosta lähtis puolet pois (jolloin leikkaus katsottaisiin onnistuneeksi) niin mulla se ois 98kg. Mä olen itse ajatellut et satanenkin on ihan hyvä, ja kaikki alle sen on pelkkää plussaa. Oon ajatellut myös että 80kg ois ihan kiva joskus painaa, mut jos se ei sinne putoa niin eipä haittaa. Veikkaan et 100kg on aika lailla mun hyvän olon paino. Vaikka mistä sen tietää, aika näyttää kuinka pieneksi tässä muutun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti