maanantai 5. marraskuuta 2012

Löysä

Mulla on niin löysä olo. Tuntuu et kaikki paikat on ihan pehmeitä, toisaalta ainakin ojentaja erottuu nyt selvemmin ja näyttää isommalta kuin ennen. Mä niiiin haluisin jo salille ja näin jumpasta unta viime yönä. Maha mulla on edelleen kipee, mut on sellanen olo että voisin varovasti pyöräillä ja tehdä käsiä + jalkoja.



Vaikka luulen kyllä saavani märän rätin kasvoilleni kun ekan kerran salille menen. En jaksa varmaan mitään ja väsyn tosi helposti, mut eiköhän kunto siitä pikku hiljaa palaudu. Kävelylenkit ainakin on tuntuneet tosi ihanilta.

Viikonloppuna söin jäätelöä! Oli tummaa suklaata ja vaniljaa ja söin sitä kaks ruokalusikallista ja se maistui taivaalliselta, eikä tullu dumppareita! Tänään taas yhdestä paaholeivän viipaleesta dumppailin vartin verran. Nyt en kuitenkaan mennyt oksentamaan.
Ruokamäärät on hiukan ehkä nousseet. Menee koko purkillinen rahkaa aiemman puolikkaan purkin sijaan, juomisessa mulla on edelleen parantamisen varaa. Ja voi kauhistus paino pudonnut vain 100g.



Oikeesti mua ei haittaa pätkääkään :D Pääasia et paino on laskusuunnassa ja mulla on aina kuukautiskierto vaikuttanut painoon. Parin viikon päästä sit putookin pari kiloo kerralla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti