keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Voihan fisu!

Jokunen aika sitten yritin syödä loimulohta erittäin ikävin seurauksin. Tänään söin tonnikalaa, lähes yhtä kurjalla lopputuloksella. Kalan syömisen jälkeen oli epämukavan täysi olo vaikka söin mielestäni sopivasti ja lopetin oikeaan aikaan. Mulla oli paha olo puoltoista tuntia ja sitten kävin oksentamassa. Samalla tavalla kuin loimulohen jälkeen vointi ei tullutkaan paremmaksi, vaan pahoinvointi jatkui. Yleensä oksentaminen tuo välittömän helpotuksen. Pahoinvointi siis jäi, mutta se hiipui hiljalleen tunnin aikana kun lepäilin sohvalla. Mielenkiintoista nyt seurata et onko nää oireet tosiaan kalasta vai mistä. Olen oppinut syömään kalaa vasta aikuisena ja todella pidän esim. uunilohesta. Ikävää  jos kroppa sanoo että kalaa ei syödä. En mä tähän vielä kokeiluja lopettanut kylläkään.



Kana ei tuota vaikeuksia, eikä lihakaan. Kananmunaakin olen syönyt hiukan. Toistaiseksi ja edelleen maitotuotteet sopii mulle parhaiten, samoin pähkinät. Lihastakin tulee helposti dumping.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti